Kedves Ügyfelünk!Amennyiben úgy érzi, hallókészüléke javításra szorul, először kérjük, hívja fel audiológusát. Az ő segítségével meg tudják állapítani, hogy a tisztítási/karbantartási feladatok elvégzése megoldja-e a problémát, vagy esetleg szervizelésre van szükség.
Szaküzleteinkben a készülékek javításra való leadása jelenleg a megszokott módon történik.
A szervizben a személyes ügyfélfogadásra időpont egyeztetés után van lehetőség
Beküldött készülékek javítása
A meghibásodott készülékeket postai úton, vagy futárszolgálattal is beküldheti szervizünkbe. A beküldött készülékek javításához a következő adatok és dokumentumok beküldése szükséges:
- Hallókészülék nyilvántartási kiskönyv
- A hiba rövid leírása
- Közgyógy igazolvány másolata, ha rendelkezik ilyennel
- Telefonszám, amin a szerviz el tudja érni Önt az árajánlat miatt
- Cím, amire a kész készüléket küldhetjük
- vény (amennyiben szükséges)
Tudja meg, mikor van szükség vényre, kattintson ide!
Fontos, hogy hallókészülékét olyan csomagolásban küldje be, amely biztosan megvédi a szállítás alatti sérüléstől.
A csomagra a következő címzést írja:
Widex-H Kft.
Szerviz
1196 Budapest
Petőfi utca 75.
Kérjük, ha bármiben bizonytalan, vagy csak kérdése van, telefonáljon, vagy írjon emailt!
Elérhetőségek:
- 06 (1) 348 0550
- info@widex.hu
- tamas.samu@widex.hu, gyorgy.baranyai@widex.hu